logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「熱狗」寸爆袁海文

2018-01-07

Samuel Lam:袁海文唔係以為以朱寶生鰫瓵蛂u本土派」鵀W聲,真係可以吸到「熱血」甚至偽毒派鼤憫r?袁海文好明顯地政治倫理同智慧都欠奉。

Lam Fong Fong:明知佢人格有問題你都以為執到寶咁,除左(驉^証(證)明你地(])都是一丘之貉,重(仲)顯示你冇腦!

李世聞:如果「袁海文」諗住搵一個「熱五仔」就可以挑撥「熱血公民」一定程度的介入,恭喜,你是成功的;但搵一隻「過街熱五仔」來為自己背書,笑......

John Tam:點會唔知呀,今時今日留得鬘薔D黨屩I會係蠢,只會係為髐W位不擇手段個(鶠^齱A 畀你見到連尹兆堅,逗號(鄺俊宇)呢齱挴Y都上到位,係人都心鴻(雄)喇。

Jessica Shum:一個出賣抗爭者既(鵅^垃圾去背書一個出賣香港人既(鵅^政黨,其實佢地(])好夾。

Kentus Choy:佢(朱寶生)支持(黃)毓民,咁毓民係咪支持袁生?

Chi Hong Ch Chan:黃毓民支持朱寶生,朱寶生支持袁海文,跨越好闊政治光譜鴾H型蜈蚣。

資料來源:fb留言

整理:香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻