logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【求證求真】《明報》砌詞屈阿Ben 反對派追擊炒晒車

2018-08-01
■有網民製圖恥笑《明報》斷章取義,並提醒各位勿「跟車太貼」。 fb截圖■有網民製圖恥笑《明報》斷章取義,並提醒各位勿「跟車太貼」。 fb截圖

民建聯立法會議員陳絔g(阿Ben)日前接受傳媒訪問時表示,如果藥企對香港係供應穩定,佢個人對內地客人到香港打疫苗持開放態度。不過,《明報》日前就簡化再簡化,唔知有意定無意咁忽略驉u如果香港供應穩定」鴾j前提,就咁話陳絔g歡迎內地人蟑輕銗摒怑],一眾反對派中人即企出蟆菾I對家。結果陳絔g即時姻瓴琤X謎幘M後,《明報》改返條題扮冇事發生,一班反對派就炒晒車,結果咪俾網民「留底」加恥笑囉。

內地對香港疫苗有一定需求,阿Ben日前接受《環球時報》訪問時,主要回應「內地人來港搶疫苗致疫苗供應緊張」呢個謠言,表示香港疫苗供應的問題主要視乎藥廠翵挴部A仲指出香港疫苗的斷貨壓力一直都存在,所以香港的公立機構會首先保證服務本地市民。

他其後提到,如果鶱艦曮O持香港市場供應穩定黿〞p下,佢對內地客來港打疫苗持歡迎態度,又認為這對香港旅遊經濟有益。

訪問斷章取義 屈撐盲搶疫苗

呢番說話其實都幾合情合理,但《明報》就當阿Ben講鴾j前提冇到,斷章取義,鰜e日報道中用斗大加搶眼嚗陏D稱「陳絔g歡迎內地人來香港打疫苗」,令唔少讀者以為即使香港唔夠疫苗,但陳絔g仍然歡迎內地人蟑輕銗摒怑]喎。

一班反對派即刻出晒蟆菾I加抹黑,鴿黨前日就鐪acebook出文「指責」陳絔g明目張膽「出賣」香港市民利益,話佢「唔放香港家長同小朋友在眼內」喎。

面對多方齔L理攻擊,加上反對派推波助瀾,以訛傳訛越來越厲害,阿Ben當然即時鐪b直播澄清事件,拎返原文出薑牰憿m明報》。

絔gfb澄清 《明報》鬼祟改題

佢指《明報》有關鼣纗D失實,而其他傳媒就相繼引述有偏頗鼣纗D,對佢十分唔公平。佢重申,佢騿m環時》上係為香港市民發聲,希望呼籲傳媒報道時,要睇清楚《環時》原文,唔好再鶻陏D上斷章取義,並把持住公平報道的原則。

澄清一出,發覺原來成班反對派都「跟車太貼炒晒車」。《明報》梗係知衰即「跪低」,當晚即時修改報道標題同圖片,加返「如藥企保持香港供貨穩定」麉e設字眼,諗住改鷛穔L數喎。

網民寸偏頗程度堪比《蘋果》

但報道出鰽騚N係出鰽鞳A梗係難逃一眾網友cap圖加追擊啦!「林婉濱」批評《明報》鴾蔚H力已大不如前:「《明報》早幾年已自除公信第一的聲明了!」「LI Edmond」就覺得論到偏頗,《明報》似乎已經追得上《蘋果日報》:「《明報》已經同《蘋果》不相伯仲,一樣咁××!」「華人」就覺得阿Ben應該追究《明報》:「香港的垃圾傳媒是要告的,如果不告,佢]下次又來老屈,佢]呢欓O慣性P×!」

不過,肯認衰鬗牊麍ㄓJ面可能已經算好,「新民主同盟」立法會議員范國威照樣「抽水」,聲稱冇人斷章取義佢喎,仲話阿Ben搞到香港市民要「捱貴疫苗甚至冇得打」w。

所以話,所謂「真理越辯越明」喎,咁都要對家fair先得鵅C ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻