logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】老千乞米玩拉攏 「已讀不回」唱老馮

2018-07-31

上次立法會九龍西補選,明明選鱁牌lan B都仲要逼退人,褽礞策11月補選,直情玩都唔想畀佢玩,做到咁絕,以為實老死不相往來,但反對派超乎常人麊壎甇蛢z,總要再派多次花生。話說「自決派」鴾p麗老千(劉小麗)今個星期六又搞籌款活動,仲「邀請」屢被「屈基」鵀捅鴃]馮檢基)出席捧場w。正所謂「沉默是我最後溫柔」,老馮唔出聲鬧小麗老千都算客氣,點知對方轉個頭向媒體報寸,行為之肉酸,連反對派陣營龠壑j仙區議員譚香文都忍唔住話,「成班『自決派』當日Plan B搬龍門、輸打贏要,逼佢退選。還要就咁出一個WhatsApp短訊邀請佢出席自己的籌款晚宴,這未免欺人太甚了!」

WhatsApp邀赴宴被無視

做Plan B俾人屈到冇得做,鬘薇韝S俾班後生仔眼超超,退埋黨仲要俾人監住發誓話唔再參選咁,老馮鰬F圈黿艀~生涯都幾坎坷,但對住班所謂同路人,就再坎坷都仲有。話說小麗老千諗住今個星期六搞籌款晚宴,發鱄紟hatsApp畀老馮,「邀請」佢冇份選、有份捐咁話。正常人真係睬你都有味,老馮亦都冇覆佢,點知就俾小麗老千唱佢「已讀不回」喎。

同道人批「契滬暋媦y」

譚香文就呢件事鐪acebook出文,忍唔住問對方「究竟係邀請定契漸?」佢就話,逼退人再邀請人]謐w款,成件事認真「契滬暋媦y」。若果真心邀請人出席修補關係的話,絕對唔係就咁發一個WhatsApp Message邀請人出席就算。

譚又分析,被小麗老千欽點做Plan B鴾u黨李卓人明明同老馮同期出道,但鬗E西耕耘多年鵀捅導N得選,明明係新界西鵅u老泛民」魒p相授受下就可以空降,「試問馮檢基又如何甘心?」

M家小麗老千唔知會唔會再因反對派不和而令選情受損,譚香文亦話︰「家陣最需要非建制派團結一致的是你劉小麗,而不是馮檢基。」係咁意WhatsApp當邀請,仲要唱人唔肯覆,「想話暗示阿基小家?」

譚香文最後再補多刀︰「係(騿^從政之先,首先應該係處事做人,如果一個大學講師,連對待陣營內不同意見的自己人,都缺乏應有的尊重及禮數。那就難怪激進陣營今日何以四分五裂。」

唔少網民都覺得小麗老千真係好過分。「Kei Sun Tony Lam」話︰「肉酸到不得了。」

有網民就認為今次小麗老千放風都係想進一步逼退老馮,「Ivan C. Y. Lo」留言︰「想食人隻車也未免太露骨吧?」「Kee Cyk」就支持老馮︰「道不同,不相為謀。」

「華生」網民:無貢獻等人貢獻

有羉竷螺ㄥO事理班反對派點樣狗咬狗,繼續揶揄佢]鴾^錢行為。「花生客」表示︰「唔覺得呢班人對香港對市民有咩貢獻,反而係市民對佢]班人貢獻最多。」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻