logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】狗達跪地昆「熱狗」 過橋籌旗為贖樓?

2018-07-30
■仇思達鷏`目踢爆黃洋達按鷐h樓。 fb短片截圖■仇思達鷏`目踢爆黃洋達按鷐h樓。 fb短片截圖

「熱狗(熱血公民)」前「首領」狗達早前一洗「萬人台」黈蟛z,跪低死乞爛乞300個網台計劃訂購,令唔少人驚訝。仇口深上加深鵅u神駒」仇思達前晚就踢爆,話原來狗達3個月前已經連自己層樓都按埋,質疑所謂訂購網台計劃其實只係幫佢贖樓,恥笑一班「熱狗」根本就係俾人呃。狗達得知自己俾神駒踢爆後,弱弱地「啊」髐@聲,但佢facebook噚日就冇回應過件事,反而貼鬫菑v搭的士返屋企洏X薄u炫富」。又真係幾值得「炫耀」鵅AM家層樓按驉A搭的士真係好豪謚捸C

4月按6月籌 時間夾好晒

係咪衰呢?本身鷅穭W口水戰下咪算囉,早前書展期間,狗達對鶺氻f直播食熱狗黚姥s郁手郁腳,神駒亦動真格咁去挖狗達嬼鉬D。

前晚,神駒就鬖菑v網台節目爆料,話自己去鰿d冊,發現狗達個石硤尾單位,原來3個月前已經鬙h銀行按,質疑佢4月底按樓,6月就話籌錢搞網台計劃,其實所籌嚙都只係為鰶恣A恥笑一班畀鷟鴾H「你]幫緊黃洋達贖樓咋」!

神駒再封埋狗達後路話,唔好孩w款係擺入公司做擋箭牌,「你兩公婆唔×出糧鵅C」

神駒寸課金友幫狗填

神駒仲話,狗達等人之前仲話要永續基本法,嚇大家樓契2047年之後就會變廢紙,但佢自己就寧願按樓都唔賣,反映佢對香港樓市麉e景其實非常樂觀,「咁講乜×2047啊?講×完自己都唔×信啦。」

佢再連環算賬,話狗達之前質疑「青年新政」可以鬗六開戶口就係鬼,點知自己按樓都係交通銀行做,「咁你又係咪鬼?」

除鰽o現狗達按樓,神駒仲發現狗達層411呎嚗茷Y2007年用「沙士價」加兩萬蚊買返薄A即係間屋2003年85萬,到2007年狗達買入時,都係87萬咁多,「養老鼠都唔止啦!」佢叫狗達交代自己點解可以咁平買樓,再叫一班「益友」各出其謀咁查鵅C

心虛「冷處理」 「啊」完當無事

俾人擺晒上^咁樣衰,狗達有咩反應?神駒友好、近排都全力打狗鵅uJoJo Wu」就貼鰼i截圖出薄A內容係「熱狗」「Alan Fok」同狗達講「你仲要贖樓嘛」,狗達仲以為自己神不知鬼不覺,反問對方「贖咩樓」,然後對方就講鰳姥s踢爆一事,狗達就覆返句︰「啊。」

「JoJo Wu」仲好抵死咁貼個查冊結果出薄A揶揄道︰「秀姑(狗達老婆陳秀慧)嫁鱄琚]畀)汪洋(狗達)咁耐,層樓都係無佢名,只係一個幫過汪洋麉揮怴C」「Sze Nga」就再刺激早前先大鬧鄭松泰老婆翵q姑咁話︰「鄭松泰層樓有無寫老婆名?」

「Sylvester Lam」食晒花生︰「查出黎(薄^激死秀姑。」

「Jonathan Luk」就幫狗達整鱄茪f號︰「訂閱PassionPrime,贖返我層樓。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻