logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】民記貼地反映「四電一腦」短板

2018-08-10
■民記籲市民踴躍反映電器回收實況。■民記籲市民踴躍反映電器回收實況。

為鷩章儮q子廢物,特區政府近日落實驉u四電一腦」回收計劃,環境局局長黃錦星日前就話計劃運作良好,咁市民係咪咁睇呢?民建聯就發現,近日都仲係有市民鷁鬊銆騤m洗衣機、冷氣機等,於是tag(標籤)鰶擬A星希望佢了解情況,仲呼籲市民如有發現都影低留言添。

為鱁策n環保回收,政府鬗筏茪1號已落實「四電一腦」回收計劃,規定冷氣機、雪櫃、洗衣機、電視機、電腦、打印機、掃描器同顯示器呢纗q器,銷售鶵瘜f時要提供埋免費除舊服務。

不過,似乎呢個模式仲係有唔少問題。民建聯近日就鐪acebook度出post,貼魖漹i相出薄A反映鰣囍P地點都有市民棄置上述電器,「睇薯囓咱蟋平齯薯^收商喎,局長又知唔知呢?」

民建聯仲呼籲市民如有發現都影低留言,tag埋局長畀佢知道個計劃儮B作情況添。

唔少市民都響應呼籲報料,貼出有人鬖飺翿撕q視機、塘尾道有人掉雪櫃麍菕C「James Lo」坦言︰「最好既(鵅^制度都要有人配合先得。」

有唔少市民則就計劃畀意見,有人認為政府應該提供獎勵鼓勵市民咁做,有人就認為唔應該限定一個回收商做回收,否則好多市民都冇耐性等咁話。睇蟀F府真係要再諗諗計令到個計劃提升成效苤C

克勤:需讓更多回收商加入

身為民建聯環境政策及衛生政策發言人鴷萿k會議員陳克勤,就建議政府加快持牌回收商的審批,讓更多回收商加入市場,提升效率,盡量爭取提供即日除舊服務,減少不便。

佢又建議政府可在屋h垃圾收集站、公眾垃圾收集站騰出空間,讓未能等待除舊服務的市民暫時存放舊電器,等待持牌回收商回收,同時要加強宣傳工作,特別係社區宣傳工作,令市民了解政策的具體執行細節,避免受不當銷售商誤導。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻