logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】網民:「制裁名單」見河童私心

2019-10-30

煽暴派大力鼓吹所謂鵅u反送中」,又聲大大話要美國「制裁」香港,你估真係為香港人?其實搞咁多洢}又係為自己嚙嬼|造勢。「中箭(香港眾志)」秘書長「河童」黃之鋒噚日藉被DQ一事「賣小強」,再次大講「人權」、「民主」,但有網民就看透世事,唔受佢呢套,爆料話河童之前交制裁名單畀美國時,入面冇政府高官、冇建制人士,「只有十八區的選舉主任名字」,揶揄佢根本只關心自己巀陵u,係「政棍中之政棍」。

斥只關心自己有冇得選

網民「Pak Kei Wong」噚日鐪acebook發文,話河童之前有機會「代表」港人出席美國聽證會,但原來佢交上去翵豯籉W單,「所有政府高官、建制人仕(士)一律欠奉,名單之中只有十八區的選舉主任名字。當時已經覺得怪怪的,今天終於明白。可想而知,此人就算出席美國『聽證會』,最後所關心的都是區議會選舉、自己的議席會否(被)取消。」

「Pak Kei Wong」揶揄河童係「政棍中之政棍,×街中之×街」,「學民苦主大聯盟」就大讚佢鬧得好。

唔少網民都留言鬧爆。「Misa Po」就話︰「香港人不明白為何河童,何cc(何韻詩),羅冠聰,幾時做驉y代表』出席『聽證會』......其實『聽證會』只係形式上,實際香港係點,囓靮穠怞p何,美國點會唔知,但河童,何cc完全冇提重點。」「Lee Jack」亦話︰「呢幾個都係謀私利。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻