logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

鴿廷自掛抹黑橫額 網民質疑炒作低莊

2019-11-24

選舉真係好複雜謘A有時抹黑攻勢薯蛫鴾漵w自己人都好難分。近日,上水區出現多張「抹黑」參選北區區議會石湖墟選區麊L卓廷(鴿廷)駼anner(橫額),林卓廷班支持者即刻將矛頭指向建制派參選人,甚至「同路人」、另一個煽暴派候選人梁金成。

不過,有網民噚日就上載欓菕A話自己親眼見到林卓廷助選團自己掛個抹黑banner喎。有網民狠批林卓廷方面低莊,但亦都有人質疑孎U選團阿姐係「諜中諜」。香港文匯報記者噚日就打畀林卓廷諗住求證,點知對方就拒絕回應,話︰「我唔得閒啊。」

網民「Jacky Man」噚日朝早鐪acebook群組「North District 北區」度出post,話佢朝早出街,發現上水有好多張抹黑民主黨駼anner,諗住上去睇清楚爣〞p,點知鷇隍Y花園附近,見到兩個阿姐掛緊抹黑banner,正想上去鬧對方時,「發現果(鶠^兩個阿姐係幫林卓廷助選既(鵅^義工......我即場黑人問號,心諗......咁都得?林生竟然為左(驉^選票,自己搵人去掛banner抹黑自己?有冇人知究竟發生咩事?」

根據「Jacky Man」欓菕A兩個阿姐企鐽anner附近,同時佢]睇住大堆林卓廷物資,其中一個阿姐一度對banner有所動作,有人就推斷係一個阿姐掛banner,另一個負責睇水咁話,仲爆料話睇水阿姐係林卓廷儭窶`義工李太咁話。

「Grace Law」質問林卓廷︰「自己抹黑自己?打悲情牌?算啦,全投金金(意指梁金成)。」「Fung Lee」揶揄林卓廷︰「『林已完』就真係算啦,除魖怴]M)呢幾個月有出現過之外,其他時間都淨係鬘萿k會見過佢。」

不過,有班人堅信林卓廷係俾人陷害,反話出post者係鬼,仲質疑點解出post者唔拍片。「Jacky Man」就話︰「你信咪信囉,我親眼見,有埋相都唔信,咁下次拍片囉,拍左(驉^片你都可能唔信,咁點算?係咪要你自己親眼見先信?但你呢D(齱^盲粉可能親眼見都唔會信,又會諗肯定有人陷害佢。」

諷助選阿姐「食幾家茶禮」

有人就懷疑係個阿姐黻暋D。「Ho Kwan Leung」話︰「你真係當阿姐冇糧出嫁(謘^?食人幾家茶禮是常識吧。......阿姐會唔會係對家安排佢去人地(])到(度)做義工,再叫佢掛埋抹黑banner特登比(俾)人地(])發現呢?」

睇返林卓廷,佢噚日中午都有出post講「抹黑文宣」翵ヾA但就冇提到自己助選團義工俾人質疑單洁A只係一味話攭棤簧報係要打擊佢選情咁話。

鴿廷話「唔得閒」cut線

香港文匯報記者都特登打齫q林卓廷求證,點知對方一句「我唔得閒啊」就收鷜u啦。

同區候選人仲有新民黨、公民力量鴾掍繩~。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻