logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

監察新科議員:黑魔拆欄杆不譴責 扮關心交通煽民怨

2020-01-18
■ 陳兆陽上載一張網上找的膠鍊圖片,聲稱有可能用呢種「膠鍊」,企圖引起市民反感,為分裂社會不遺餘力。fb圖片■ 陳兆陽上載一張網上找的膠鍊圖片,聲稱有可能用呢種「膠鍊」,企圖引起市民反感,為分裂社會不遺餘力。fb圖片

都話破壞容易建設難,泛暴派建設社區就得把口講,同埋講炡冇乜建樹,淨係識顛倒黑白、煽動市民對政府鴾ㄩ﹛C黑衣魔常拆馬路旁欄杆,拆到總長可以從石澳排到機場,都未見沙田區議會泛暴派區議員陳兆陽為街坊福祉譴責呢個行為,日前卻假惺惺「關心」欄杆修復情況,並轉述路政署話「有機會轉用膠鍊」,更好勤力咁上載髐@張好肉酸嚚汐撟洃龤A聲稱有可能用呢種「膠鍊」,企圖引起市民反感,為髐懇鶞懋|不遺餘力。

黑衣魔鬗W年6月到12月拆走巀瑽,就足足有52.8公里咁長,夠有由石澳排到機場,全港仲有740組交通燈被毀,都咪話唔誇張。但所謂「神又係佢鬼又係佢」,躟瑽俾黑衣魔拆成咁都唔見陳兆陽關心街坊安全、同暴力割席,反而一有機會就哄u街坊安全」當擋箭牌,扮「關心民生」,企圖挑撥政府與市民關係。

網民:叫暴徒還鐵欄杆

陳兆陽前日就忽然關注起道路無欄杆鴷瘜q安全問題,鐪acebook大講路政署點樣仍未重新裝設好被拆走巀瑽,又話收到有「多位街坊」反映,鶼r城苑對出巀瑽久未維修好,令到「多位街坊」為貪方便而亂過馬路,造成交通安全問題。

陳兆陽仲認叻,講自己問鷒繻F署,話路政署答佢:「上面指示唔好裝住,有機會轉用膠鍊。」之後仲要圖文並茂咁擺張好肉酸鴭瓵蛂u膠鍊」,話有機會係呢個云云。

網民「王乃松」就睇唔過眼,寸爆陳兆陽:「叫D(齱^暴徒還我們D(齱^鐵欄杆!」咁又係,暴力使香港的街道變得瘡痍滿目,作為「始作俑者」麊x暴派,不如去勸鵀菑v鵅u手足」以後唔好再周圍拆仲好。需知道每枝鐵欄同燈柱都係香港幾代人辛勤努力齔眼飽A前人種嚝藄囓i能係一朝一夕,任何破壞行為都絕對冇可能令香港變得更美好。

■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻