logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】鍾琬媛「熱已退」金照吸

2017-09-08

「萬般帶不走,入落我戶口。」選過立法會嬼橕{媛(Bonix)日前話會離開「熱狗」,不過佢騿m熱血時報》條課金link(連結)到噚日依然如常運作,有網民試過都仲係可以課到金畀佢,講到尾都係唔捨得蠵,網民「James Leung」就寸佢「掟煲未掟蓋」。

今次Bonix「退熱」,俾唔少「反熱」網民大肆褒揚,又讚返佢「女神」又盛,但係「反熱」facebook專頁「香港癲佬力量」就覺得唔使咁做,因為「熱狗」同「城邦派」鶾L去一年不停玩清算,仲大肆侮辱支持「青年新政」同「本土民主前線」等佢]口中鵅u偽港獨」鴾k性,好似經常出性感相鴾中憭j學學生會幹事會前常務幹事黃于喬(圓咕碌),同埋網媒《100毛》鵅u偽人」、原名柯翠婷鵅u盤菜瑩子」,Bonix無可能唔知情,「為佢臉上貼金就不必喇,不過亦都唔會窮追猛打。極其言,佢只係及時明哲保身,冇乜洐得敬佩與欣賞。」

「Kuku Chiu」更加覺得唔夠喉,唔應該只係為Bonix貼金,「當×蟲太(鄭松泰)四眼(鄭錦滿)等人以沉默回應黃毓民,人人讚好!點解敗選一年後『女神』退黨想佢交代下(鵅^就唔得?因為佢靚女齱H 佢過去一年反應同表現跟四眼有乜分別? 四眼都無直接參與清算啦!」

神駒「邀約」被潑冷水

之前不時有「退熱」者打上去「無敵神駒」仇思達個直播度數「熱狗」不是,好似「法國佬」張珈衍同「無待堂堂主」盧斯達,神駒今次想食埋條水,鐪b叫Bonix聽晚打上去爆料。不過班「益友」意見參半,「陳麒麟」就話Bonix只係一個普通女仔,希望過返正常生活,「希望大家不要再叫她『女神』,她只是一個普通女仔,佢無神蹟的。」「Nobu Kwan」亦都潑冷水:「佢點可能打畀你魽A點睇佢都係『和平退熱』。」■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻